İade Politikasi – Cansu Kırali TR

İade Politikasi

Son Güncelleme: 27.08.2024

Web sitemiz, tüketici haklarını korumayı en önemli ilkelerinden biri olarak görmektedir. Herhangi bir nedenle satın aldığınız üründen memnun kalmazsanız lütfen endişelenmeyin. Müşteri memnuniyeti bizim için çok önemlidir ve bu nedenle iade prosedürümüz sizin için geçerlidir.

İade prosedürümüz alışveriş deneyiminizi sorunsuz hale getirmeyi amaçlamaktadır. Memnuniyetiniz bizim en büyük önceliğimizdir ve buna göre hareket ederiz. Ürünlerimizi aldığınızda tamamen memnun kalmazsanız, iade etme seçeneğiniz vardır.

Lütfen aşağıdaki iade şartlarını dikkatlice okuyunuz ve herhangi bir sorunuz varsa veya iade süreci için gerekli adımlar için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

- Aldığınız ürünü tahrip etmeden, bozmadan, kullanmadan ve teslim aldığınız tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde Loomis'e iade edebilirsiniz.

- İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.

- İade etmek istediğiniz ürünü faturasıyla birlikte Loomis aracılığıyla aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

Bize e-posta gönderdiğinizde KARGO ADRESİ sizinle paylaşılacaktır.

- Kargolama esnasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul ettiğinizi unutmayınız.

- Kullanılmış, imha edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

- Mesafeli Satış Sözleşmeleri Yönetmeliği gereği aşağıdaki durumlarda cayma hakkınız bulunmamaktadır.

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  • Alıcının istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Bozulabilir veya son kullanma tarihi geçmiş malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve niteliği itibariyle ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerinin, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Belirli bir tarihte veya dönemde ifa edilmesi gereken, konaklama, eşya taşımacılığı, araba kiralama, yiyecek-içecek sağlama ve eğlence veya dinlenme amaçlı boş zamana ilişkin sözleşmeler.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetlere ilişkin sözleşmeler veya alıcıya anında teslim edilen maddi olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, alıcının onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  • 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununa göre tescili zorunlu olan taşıtlara ilişkin sözleşmeler ile tescil veya tescili zorunlu olan insansız hava araçlarına ilişkin sözleşmeler.
  • Teslim edilen cep telefonu, akıllı saat, tablet ve bilgisayarlara ilişkin sözleşmeler.
  • Canlı açık artırma yoluyla akdedilen sözleşmeler.
  • Açıklamada ve kullanım kılavuzunda belirtilen malın, satıcı veya yetkili servis tarafından kurulması veya monte edilmesine ilişkin sözleşmeler.

- Ürünü teslim aldığınız haliyle iade etmekle yükümlüsünüz. Ürünü iade etmeniz veya cayma hakkınızı kullanmanız halinde, cayma hakkının kullanılmasından itibaren 14 gün içinde ürün bedeli derhal iade edilir.

- Ödemeyi kredi kartı ile yaptıysanız, tarafımızca kredi kartınıza iade edilen tutarın Banka tarafından hesabınıza yansıtılmasının ortalama sürecinin 2 (iki) ila 3 (üç) hafta sürebileceğini, bu tutarın tarafımızca bankaya iade edilmesinden sonra hesabınıza yansımasının tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğunu belirtmek isteriz. Olası gecikmelerden firmamız sorumlu değildir.

- İade süreçleri ile ilgili tüm talep, şikayet ve sorularınızı info@cansukirali.com adresine iletebilirsiniz.

Phone
WhatsApp